Boek zoveel mogelijk zelf uw afspraken online. Dit kan via www.nexuzhealth.com of de app van mynexuzhealth. U kan deze ook zelf verplaatsen of annuleren.
De wachttijden aan de telefoon kunnen fors oplopen, afhankelijk van het moment op de dag.

We hebben een vaste secretariaatsmedewerker. Ze is het aanspreekpunt voor de patiënten ter plaatse. Zorgplan inboeken, patiënten onthalen, e-mails beantwoorden, ... het is een greep uit haar administratief takenpakket.
Het is steeds mogelijk om een mail te sturen (secr.dermato@azalma.be)  met een beschrijving van uw probleem, alsook een duidelijke overzichtsfoto en detailfoto, met vermelding van uw naam, rijksregisternummer en telefoonnummer om toelichting te geven bij de afspraak.

Voor annuleren van afspraken: via mynexzhealth, via email (secr.dermato@azalma.be) of telefonisch 093100452.  Ten laatste 24u op voorhand, zo vermijdt u een no-show vergoeding te moeten betalen.

De telefoon wordt doorgeschakeld naar een extern telesecretariaat buiten de gewone werkuren of bij ongebruikelijke drukte op het secretariaat.